A A A K K K
для людей із порушенням зору
Берездівська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Сектор з питань реєстрації місця проживання

 

СЕКТОР З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БЕРЕЗДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

Завідувач сектору:   

Головний спеціаліст сектору: Тимчук Зоя Миколаївна  

Адреса: 30053, Хмельницька область, Славутський район, с. Берездів, вул. Островського, 50, 1-й поверх.

 Графік роботи

понеділок –  четвер

8.00 –  17.15

п'ятниця

8.00 –  16.00

обідня перерва

12.00 –  13.00

Документи, які подаються:

Для реєстрації місця проживання/перебування особа або її представник подає:

1. Заяву:

-  заява про реєстрацію місця проживання; 

- заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини; 

-  заява про реєстрацію місця перебування.  

2. Документ до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні, свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку).

3. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу).

4. Документи, що підтверджують:

-  право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників).

5. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

6.  Заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

7. У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

-  документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

 

Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1. Заяву про зняття з реєстрації місця проживання. 

2. Документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;

3. Квитанцію про сплату адміністративного збору.

4. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

5. У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

-  документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

 

 

Додаткова інформація:

Платність надання адміністративної послуги: Платно.

Строк надання адміністративної послуги:   1 день.

Плата за послугу:

0,0085 розміру мінімальної заробітної плати – 13,60 грн;

0,0255 розміру мінімальної заробітної плати – у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку – 40,80 грн.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь