A A A K K K
для людей із порушенням зору
Берездівська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

2017 рік

 

Додаток до рішення

28-ої сесії сільської ради

від 16.02.2018 року №___

 

Звіт про роботу виконавчих органів

Берездівської сільської ради

за 2017 рік

Берездівська сільська рада, як сільська рада об’єднаної територіальної громади, почала функціонувати з 24 листопада 2015 року. Вона включає в себе 27 сіл, займає площу 316,39 км2 . Станом на 01.01.2018 року в ній проживає 8630 жителів, з них: працездатного віку - 4326 громадян, молодь (віком 16-35 років) – 2343 жителі, одиноких громадян похилого віку – 233 жителі, безробітних – 107 (це ті, які офіційно стоять на обліку в Славутському міськрайонному центрі зайнятості).

Кадрова робота

Структура виконавчого комітету Берездівської сільської ради затверджена рішенням 1-ої сесії Берездівської сільської ради сьомого скликання від 11.12.2015 року № 27. Протягом 2017 року було підготовлено 3 проекти рішень щодо внесення змін до структури та чисельності працівників виконавчих органів Берездівської сільської ради.

Станом на 01.01.2018 року у виконавчому комітеті Берездівської сільської ради працюють 16 посадових осіб місцевого самоврядування (12 із них - це старости сільської ради), у виконавчих органах сільської ради - 21 працівник, з них посадові особи місцевого самоврядування – 14 осіб та 7 – це: 3 фахівці із соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю (двоє із них працюють на декретних місцях), 1 методист відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму, а також 3 особи – технічний персонал. В загальній чисельності посадових осіб місцевого самоврядування – 20 % (6 осіб) віком до 35 років, 64 % (19 осіб) – віком від 35 до 50 років, 13 % (4 особи) віком 50-60 років та одна посадова особа (це складає 3 % від працюючих посадових осіб) - у віці понад 60 років.

Повну вищу освіту мають 53 % посадових осіб, базову вищу – 44 %. Більшість серед працюючих у виконавчому комітеті становлять жінки - 67 %.

На протязі 2017 року прийнято 3 посадові особи місцевого самоврядування на конкурсній основі. При призначенні на посади посадовим особам проводилась перевірка відповідно до Закону України «Про очищення влади». Всі новоприйняті працівники пройшли перевірку. Також приймались на роботу працівники, які не відносяться до категорії посадових осіб місцевого самоврядування (це - методист, фахівець із соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю, водій). У звітному періоді звільнені 7 працівників, з них 4 посадові особи місцевого самоврядування за власним бажанням та за згодою сторін, 2 - у зв’язку з переведенням, 1 службовець за власним бажанням в зв’язку з виходом на пенсію.

Після проведення конкурсного відбору та прийняття Присяги, присвоєно ранги 3 посадовим особам місцевого самоврядування. Відповідно до ст. 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» протягом звітного періоду 2017 року одній  посадовій особі місцевого самоврядування присвоєно черговий ранг.

У 2017 році всі посадові особи місцевого самоврядування та депутати сільської ради у встановлені законодавством терміни подали декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за 2016 рік.

Упродовж 2017 року у Хмельницькому центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій пройшли навчання старости Берездівської сільської ради за програмою тематичного короткотривалого семінару «Розвиток місцевого самоврядування. Становлення інституту старости», семінари-тренінги за програмою  «U-LEAD з Європою» пройшли 5 спеціалістів, навчання з питань здійснення соціальної роботи з сім`ями, дітьми та молоддю пройшли 2 фахівці. Навчання з питань  запровадження інтегрованої моделі соціального захисту населення для пілотних ОТГ в м. Києві пройшли директор Берездівського територіального центру та начальник відділу праці та соціального захисту населення.

У 2017 році 2 студенти  були прийняті на практику у виконавчий комітет Берездівської сільської ради по спеціальності загальне діловодство та правознавство.

Рішенням виконавчого комітету Берездівської сільської ради був затверджений Порядок призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів  Берездівської сільської ради. Відповідно до нього за звітний період було укладено 4 контракти з керівниками опорних  навчальних закладів Берездівської сільської ради.

Діловодство

Впродовж 2017 року проведено 13 засідань виконавчого комітету сільської ради, на яких прийнято 110 рішень з різних питань згідно закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Це: рішення про статистичний  облік  громадян, які  постійно  або  тимчасово  зареєстровані  на  території  сільської  ради; облік  житлового  та нежитлового фонду; облік власників житлових та нежитлових приміщень; присвоєння або зміна поштової адреси житлових та нежитлових приміщень; затвердження  графіків  роботи  торгівельних  точок  на  території   населених пунктів сільської ради (незалежно від форми їх власності); погодження осіб по опіці та піклуванню над   інвалідами 1-ої групи чи  пристарілими особами, що проживають на території громади і яким виповнилось понад  80 років;  про організацію громадських оплачуваних робіт для осіб, які зареєстровані як безробітні в Славутському міськрайонному центрі зайнятості; клопотання про нагородження жительок сіл сільської ради почесним званням України «Мати-героїня» та інші.

За 2017 рік  виконкомом  сільської  ради  вчинено 485 нотаріальних дії, складено  234 актових  записів, в  тому  числі: про шлюб – 22, про  народження -  46, про смерть –  166. За заявами громадян виконавчими органами сільської ради та старостами видано 6 706 довідок.

В 2017 році до сільської ради надійшло 505 звернень громадян (495 з них на особистому прийомі, та 10 надійшли поштою), 10 звернень були колективними. Вирішено позитивно 435 звернень, по 34 дано роз’яснення, а по 36 відмовлено в задоволенні або надіслано до виконання за приналежністю. В цих зверненнях були порушені питання із земельних відносин (338), транспорту і зв’язку (5), соціального захисту (112), щодо праці і заробітної плати (30), екології і природних ресурсів (9), з питань сім’ї, дітей, молоді (1), інші (10).

 В сільську раду за звітний період звернулись 6 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, 7 інвалідів I-ої, II-ої та III-ої груп, 1 член з багатодітної сім’ї.

Проведено роботу по організації  підписки на 2018 рік.

Головні новини з діяльності сільської ради висвітлювались на офіційному веб-сайті громади.

Інвестиційна діяльність

Програма соціально-економічного розвитку Берездівської об’єднаної територіальної громади розроблена з метою забезпечення створення гідних умов життя і праці жителів територіальної громади, підвищення якості їх життя, залучення інвестицій, забезпечення пріоритету прав і безпечної життєдіяльності людини, розвитку соціальної сфери, культури і духовності відповідно до Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади.

Протягом 2017 року в рамках виконання Програми соціально-економічного розвитку Берездівської ОТГ за кошти бюджету сільської ради було реалізовано такі проекти:

- капітальний ремонт покриття вул. Корецька в с.Бесідки Славутського району Хмельницької області загальною вартістю 674 тисячі 895 грн.;

- проведено  реконструкцію котельні Манятинського навчально-виховного комплексу «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» загальною вартістю – 96 тисяч 600 грн.;

- придбано 2 шкільні автобуси  загальною вартістю  3 мільйони  210 тис. грн. (співфінансування – освітня субвенція та кошти місцевого бюджету);

- за кошти освітньої субвенції придбано обладнання для оснащення навчальних кабінетів (предметні класи) загальною вартістю 1 мільйон 161 тисяча 90 гривень в навчальні заклади ОТГ;

        - капітальний ремонт дороги по вул. Польова в с.Малий Правутин протяжністю 1км100м загальною вартістю  900 тисяч 383 грн. (за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури та кошти місцевого бюджету);

- капітальний ремонт дороги по вул. Партизанська в с.Кутки  протяжністю 860 м загальною вартістю 501 тисяча 771 грн. ( в т.ч. субвенція  з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури  в сумі  496 тисяч 222 грн. та з місцевого бюджету – 5 тисяч 551 грн.);

-  придбано спецтехніку для комунального підприємства «Берездів» в сумі 689 тисяч гривень за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури (піскорозкидач, відвал, подрібнювач гілок, причіп, гідравлічний верстат, бочка МЖТ);

- для забезпечення належного рівня безпеки та цивільного захисту населення  ОТГ (за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури) придбано обладнання для Берездівської МПО загальною вартістю 173 тисячі 929 гривень (спец форма для пожежників та система голосового оповіщення);

- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на суму 284 тисячі 75 гривень придбано обладнання для навчальних закладів Берездівської сільської ради (мультимедійне обладнання, комплект шкільних меблів, комп’ютерна техніка, спортивна форма та інвентар для спортзалів, музичні інструменти), а також проведено технічне переоснащення (реконструкція) котельні Дяківської філії Мирутинського опорного закладу загальною вартістю 123 тисячі 58 грн.;

- за рахунок коштів місцевого бюджету виготовлено проектно-кошторисну документацію на реалізацію в 2018 році таких проектів:

«Робочий проект на поточний середній ремонт автомобільної дороги Бесідки – Берездів – Малий Правутин окремою ділянкою»;

«Капітальний ремонт будинку культури с.Берездів (утеплення перекриття, утеплення фасадів, покращення енерогоефективності будівлі) з впровадженням енергозберігаючих технологій»;

«Реконструкція опорного закладу – Малоправутинський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад – школа І-ІІІ ступенів» (добудова спортивної зали, покращення енергоефективності будівлі) з впровадженням енергозберігаючих технологій»;

«Капітальний ремонт сільського клубу (заміна покрівлі) в с.Гориця Берездівської сільської ради»;

«Капітальний ремонт сільського клубу (заміна покрівлі) в  с.Мухарів Берездівської сільської ради».

З  бюджету Берездівської  сільської ради при співфінансувані з Державним фондом регіонального розвитку (проект на 2017-2018 роки) проводиться капітальний ремонт будівлі ДНЗ Опорного закладу Бререздівський НВК  загальною віртістю 6 мільйонів 50 тисяч 801грн. (враховуючи роботи по енергозбереженню).

З бюджету Берездівської  сільської ради при співфінансувані з обласним бюджетом проведено капітальний ремонт будівлі опорного закладу Горицький НВК (враховуючи роботи по енергозбереженню) загальна вартість робіт склала 2 мільйони 304 тисячі 555 гривень.

За рахунок коштів місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад (проект на 2017-2018 роки) проводиться капітальний ремонт адмінбудівлі Берездівського територіального центру соціального обслуговування загальною вартістю 5 мільйонів 767тисяч 417 гривень.

Фінансово-бюджетний відділ

Бюджет сільської ради (дохідна частина) на 2017 рік  (включаючи субвенції) складав 51 385 471,00 грн., фактично надійшло податків і зборів 50 854 166,52  гривень.

Офіційні трансферти загального фонду  за 2017 рік складають 35 758 500 грн. або 99,9% до бюджетних призначень звітного року.

Субвенцій  надійшло 23 687,088 тис. грн або 99,85 % від запланованих, в тому числі:

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ склала 2 039 899,00 грн.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам - 13 904 700,00 грн.

Медична субвенція  з державного бюджету місцевим бюджетам – 6 970 700,00 грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій - 698 000,00 грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання  державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 12 448,82 грн.

Інші субвенції (субвенція на відшкодування витрат пов’язаних з функціонуванням Ганнопільської філії Берездівської дитячої школи мистецтв) - 61 340,00 грн., що становить 95,08 % від планових призначень.

Базової дотації надійшло до сільського бюджету – 3 338,8 тис. грн, або 100 % до бюджетних призначень,

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 8536,6 тис. грн. або 100 % до бюджетних призначень.

Стабілізаційної дотації - 195,991 тис. грн. або 100 % до бюджетних призначень.

Субвенція з державного фонду регіонального розвитку  по загальному фонду надійшла в сумі 3 000,0 тис. грн., по спеціальному фонду - 124,5 тис. грн.

Доходи загального фонду сільського бюджету  за 2017 рік виконано на 98,97%. При планових призначеннях на звітний рік грн.

Власні доходи загального фонду сільського бюджету виконано на 96,82%   - це 15 095 687 грн. Відповідно до  плану  недоотримано 495 332  гривень. 

До сільського бюджету надійшло 8 968 300 грн. податку на доходи фізичних осіб, що забезпечило виконання бюджетних призначень звітного періоду на 99,29%, або на 149,5% більше в порівняні з надходженням в 2016 році (недоотримано 63,8 тис. грн.).  В   тому числі в 2017 році понад план  надійшло:

- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 17,00 тис. грн.,  

- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 161,2 тис. грн.;

- не виконано плану по податку  на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати - 242,03 тис. грн. у зв’язку з тим , що фермерські господарства, що здійснюють діяльність на території Берездівської ОТГ,  звільнили за згодою двох сторін своїх працівників, а саме: СФГ «Манятин» - 25 працівників (108,0 тис. грн.); ФГ Берездів – 21 працівник (72,3  тис. грн.); СВК «Маяк» - 7 працівників (21,3 тис. грн.), ФГ «Обрій» -14 працівників (40,43 тис. грн.).

Рентної плати за  спеціальне  використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині  деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) надійшло 78,3 тис. гривень. Понад заплановані обсяги отримано 50,4 тис. гривень. У порівнянні з плановими призначеннями 2017 року обсяг податку зріс на 50,4 тис. грн.. або на 276,96%, (що на 60,1% більше в порівнянні з надходженнями 2016 року).

За 2017 рік до сільського бюджету надійшло 115,9 тис.  грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,бюджетні призначення звітного року  виконані на 83,99%  (недоотримано відповідно до запланованих  обсягів 22,1 тис. гривень у зв’язку з підняттям акцизного податку, що  призвело до збільшення вартості підакцизного товару і деякі приватні підприємці взагалі припинили свою діяльність).

Місцевих податків загалом надійшло 5 920 300 грн., що складає 92,75 % від планових показників 2017 року (тобто обсяг  місцевих податків  у порівнянні з плановими призначеннями зменшився на 462,7 тис. гривень).

 Податок на майно складає 2 470 400 грн. (або 98,99% від планових призначень) в т.ч. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості надійшло 3,4 тис. грн., що на 221,56  тис. грн. більше ніж заплановано.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості надійшло 4,1 тис. грн. , що на 182,26 % більше від плану.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості  - 33,03 тис. грн. що становить 1468,25 % від запланованих.

Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості надійшло в сумі 73,3 тис. грн., що на 30,0 тис. грн. менше від плану на звітний рік через заборгованість  Славутського РайСТ  на суму 30,0 тис. грн.

Земельного податку з юридичних осіб надійшло 50,0 тис. грн., що на 22,0 тис. грн. менше плану (це пов’язано з ростом заборгованості підприємствами торгівлі, зокрема Славутським РайСТ - 22,0 тис. грн.)

Орендна плата з юридичних осіб в 2017 році склала 1 991 600 грн., що становить на 2,3 тис. грн. менше від запланованих надходжень (заборгованість Агро ХХІ на суму 2,3 тис. грн.)

Земельний податок з фізичних осіб надійшов в сумі 262,2 тис. грн., що на 20,8 тис. грн. менше від запланованих (це пов’язано з ростом заборгованості по сплаті фізичних осіб, тому що платники податку повністю не розрахувалися).

Орендна плата з фізичних осіб надійшла у сумі 49,0 тис. грн. , що на 13,4 тис. грн. більше  від плану. 

Єдиного податку надійшло 33 451 400 грн. або 88,78% до бюджетних призначень на 2017 рік та на 104,8 % більше в порівняні з 2016 роком. Відповідно до запланованих обсягів недоотримано :

- єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за 2017 рік дорівнює або перевищує 75%, в сумі 390,4 тис. грн.  (що становить 88,22 % від запланованого) у зв’язку з тим, що строк сплати за четвертий квартал даного податку до 20 числа наступного місця за звітним періодом. В січні 2018 року цей податок уже сплачено.

Єдиного податку з фізичних  осіб  в сумі 499,6 тис. грн. або на 88,27 % менше від запланованого що пояснюється зміною ставки оподаткування на протязі року, а також зменшення ставки податку з 1 квітня, що призвело до зменшення надходжень податку на суму 58,1 тис. грн..

Єдиного податку з юридичних осіб надійшло 20 630,00 грн., які не були заплановані. 

Неподаткові надходження у  2017 році   склали 12,3 тис. грн, або 130,34 %  до бюджетних призначень звітного року.

З них адміністративні збори та  платежі склали 11,7 тис. грн, або 123,86 %  до бюджетних призначень, державного мита надійшло 7,0 тис. гривень що становить 148,74% від планових призначень, інших надходжень надійшло 0,4  тис. грн. які не були заплановані.

До спеціального фонду сільського бюджету  в 2017 році надійшло доходів в сумі 7 585 100 грн, з них власні надходження бюджетних установ – 700,8 тис. грн.,що становить 185,41% від запланованих, в тому числі надходження від плати за послуги, що  надаються бюджетними установами– 174,8 тис. грн., надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності – 45,2 тис. грн., плата за оренду майна бюджетних установ  34,5тис.грн., інші джерела власних надходжень – 429,6 тис. грн. в т.ч. благодійні внески, гранти та дарунки – 408,3 тис. грн., кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб (співфінансування заробітної плати працівників які направлені на роботу  із центру зайнятості) – 21,3 тис. грн.

Надходження  екологічного податку,  склали 8,9 тис. грн., що  на 3,0 тис. грн. або на 150,69  % більше планових призначень.

Надана пільга щодо сплати земельного податку, а саме: заклади які перебувають у комунальній власності Берездівської сільської ради: заклади освіти, культури, ФАПи , адмінбудівлі, кладовища, сміттєзвалища, релігійні храми, Берездівська спеціальна школа-інтернат Хмельницької області.

Видатки

На утримання органів управління місцевого самоврядування  при плані на 12 місяців 2017 року профінансовано 4 608,2 тис. грн., або 98  відсотків до плану.

Заробітна плата з нарахуваннями у структурі видатків становить 3 661,7 тис. грн. Предмети , матеріали, обладнання та інвентар склали  316,5 тис. грн. в т.ч. канцелярські товари,  меблі, принтера, оплата за бензин, придбання господарських товарів, підписка періодичних видань, архівних стелажів.                                                   

Видатки на комунальні послуги та енергоносії по загальному фонду  склали 214,6 тис.грн. Оплата послуг (окрім комунальних) склали 363,76 тис. грн. в т.ч. за послуги інтернет, інформаційні послуги, телекомукаційні послуги, оплата за оновлення програм, юридичні послуги, за проведення енергетичного аудиту, заправка картриджів, за реєстрацію транспортних засобів, за розробку документації (спеціальне використання води. Інші видатки в сумі 12,0 тис.грн.  Видатки на відрядження  в 2017 році склали 18,67 тис. грн.   Інші виплати населенню (згідно програм) профінансовано на 21 ,7 тис.грн.                                                      

Кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету станом на 01.01.2018  відсутня .

За рахунок спеціального фонду від оренди майна  проведені видатки у сумі 152,1 тис. грн, у тому числі: використання товарів і послуг, придбання обладнання.    За рахунок інших надходжень спеціального фонду проведені видатки на суму 3 615,68 тис. грн. в т.ч. по місцевому бюджету  придбано ноутбуки, проведено експертизи кошторисної частини проектів, оплачено авторський нагляд проектів. За субвенцій ні кошти проводився капітальний ремонт адмінбудівлі Берездівського ТЦСО (проект розрахований на два роки 2017-2018) на суму 3 502,6 тис. грн., проводилась оплата за технічний нагляд в сумі - 79,7 тис. грн.

 По спеціальному фонду кредиторська заборгованість відсутня.

Благоустрій

На благоустрій сіл, що входять до складу Берездівської сільської ради по загальному фонду за 12 місяців 2017 року використано  763,6 тис. грн.,  з них заробітна плата з нарахуваннями працівникам по благоустрою склала 21,3 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 160,1 тис. грн.., придбання господарських товарів (світильники для вуличного освітлення, друк схем розподілу, електротовари) – 332,1 тис. гривень, оплата послуг - 250,1 тис. грн. (поточний ремонт вуличного  освітлення  с.Берездів, с.Мирутин, с.Піддубці, с.Яблунівка, с.Манятин, с.Модестівка, с.Красносілка; послуги параметризації, перенесення опор в с.Берездів, встановлення відео- спостереження, послуги бульдозера).

По спеціальному фонду за іншими джерелами власних надходжень за 12 місяців 2017 року проведені видатки у сумі - 771,7 тис.грн. з них  21,3  тис. грн. на оплату праці працівникам, що здійснювали благоустрій територій громади.                              

Видатки по спеціальному фонду використання інших надходжень здійснені в сумі 750,4 тис. грн. (в т.ч. придбання спец. техніки для КП «Берездів» бочка МЖТ-6, розкидач МВУ-5, відвал для снігу до Т-150, подрібнювач гілок, вал карданний, причіп, гідравлічний верстат за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури, в тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 63,0 тис. грн.. на придбання спортивного інвентаря для потреб  Берездівської сільської ради (дитячий майданчик).

Освіта

Видатки на освіту загального фонду сільського бюджету за 12 місяців 2017 року склали 26 877,2  тис. грн. або 96 % до плану.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями направлено 22 553 000 грн. (питома вага цих видатків у загальній  сумі видатків на освіту становить 83,9%).

На придбання предметів, матеріалів, інвентарю  для господарських потреб установ освіти використано 1 148 400 грн. (питома вага – 4,3%). На придбання медикаментів використано -3 000 грн. (питома вага – 0,01%).                      

Протягом звітного періоду на продукти харчування направлено 643,7 тис. грн (питома вага – 2,4%). За рахунок цих коштів забезпечено вартість харчування 1 дитини в день на такому рівні: загальноосвітні школи  -7,10 грн. дошкільні заклади –13,00 грн.

На оплату комунальних послуг і енергоносіїв використано  2010,7  тис. грн (питома вага – 7,5 %). Із загальної суми на оплату теплопостачання спрямовано 470,9 тис. грн.., електроенергії – 364,9 тис. грн, природного газу – 846,2 тис. грн, інших енергоносіїв –328,8 тис. грн

Видатки на оплату послуг склали 371,9 тис. грн.

Видатки на відрядження та підвищення кваліфікації склали 84,4 тис. грн.

Дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм були профінансовані в сумі 5,7 тис. грн.

На соціальні виплати направлено 54,02 тис. грн.

На інші поточні видатки витрачено  2,4   тис. гривень.

В освітній галузі видатки спеціального фонду бюджету за 12 місяців 2017 року здійснені у сумі 4 759,3 тис. грн, у тому числі придбання обладнання – 5,4 тис. грн, продукти харчування – 127,2 тис. грн,  за встановлення твердопаливного котла (з метою економії енергоносіїв шляхом переходу на альтернативні джерела енергії) - 162,6  тис. грн., з них:

- 131,4 тис. грн. на реконструкцію котельні Дяківської філії ОЗ Мирутинський НВК з заміною котла на сучасний за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому на соціально-економічний розвиток окремих територій.

- 223,9 тис. грн. на проект реконструкції  Малоправутинського опорного закладу .

На капітальні видатки пов’язані з співфінансуванням фонду Державного  Регіонального Розвитку  використано 10% від суми договору Берездівського НВК-533,0 тис. грн., на Капітальний ремонт Горицького НВК (заміна покрівлі, утеплення фасаду) було витрачено 2270,0 тис. грн.. (за рахунок Іншої субвенції з обласного бюджету 1500,0 тис. грн., з місцевого 769,8 тис. грн.. з коштів місцевого бюджету), а також 139,1 тис. грн.., на авторський та технічний нагляд за цими двома об’єктами. 

На придбання, доставку та зберігання  підручників та навчальних посібників було витрачено 9,5 тис. грн.

На інші освітні програми було витрачено 4 407,0 тис. грн., з них 3 441,71 тис. грн. субвенції із залишку освітньої субвенції з обласного бюджету (1 190,0  тис. грн. в рамках програми «Шкільний автобус»), а також 965,3 тис. грн. з місцевого бюджету - за ці кошти було придбано два шкільні автобуси загальною вартістю 3 210,0 тис. грн, та сім предметних класів загальною вартістю 1 197,0 тис. грн.

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури   в заклади освіти було придбано комплект меблів для класів загальною вартістю 161 760 грн. та посудомийну машину 93 150 грн.                              

Культура

На  установи культури сільської ради за 12 місяців 2017 року по загальному фонду використано коштів у сумі 1 915,4 тис. грн, що складає  97% до уточненого плану, у тому числі клуби – 660,9 тис. грн, бібліотеки – 433,6 тис. грн, школа естетичного виховання дітей – 820,9 тис. грн.

Видатки на заробітну плату з нарахуванням склали 1 777,1 тис. грн. 

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв витрачено 23,3 тис. грн. На  оплату природного газу - 59,0 тис. грн.

На придбання товарів, оплату послуг та відрядження – 56,0 тис. грн. Зокрема за функцією  «Бібліотеки», здійснювались видатки розміром 10,6 тис. грн. на закупівлю канцелярських товарів, а також видатки на передплату періодичних видань. На клуби і будинки культури витрачено 22,0 тис. грн., на оплату послуг. По функції «Школа естетичного виховання дітей» витрачено  23,4 тис. грн. в т.ч. на технічне обслуговування газових  котелень, канцелярські товари.

За рахунок коштів спеціального фонду (отриманих як плата за послуги) видатки склали 60,4 тис. грн.,  у тому числі  заробітна плата з нарахуваннями – 37,0 тис. грн, придбання  товарів та оплати послуг –  19,3 тис. грн., придбання обладнання та предметів довгострокового користування -  4,1 тис. грн.

За рахунок видатків по спеціальному фонду  (отриманих за іншими джерелами власними надходжень) здійснено придбання обладнання предметів довгострокового користування (художня література)  на суму 39,5 тис. грн..

На капітальні видатки (придбання баяну «Тульська гармонь» ) використано кошти місцевого бюджету у сумі  27,9 тис. грн. За кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток інфраструктури було придбано акустичну гітару вартістю 9 515 грн.

Фізична культура та спорт

По функції «Фізична культура і спорт» за 12 місяців 2017 року по загальному фонду профінансовані видатки у сумі 136 тис. грн., з них видатки на заробітну плату з нарахуванням склали  133,8 тис. грн., придбання спортивних товарів - 2,2 тис. грн., витрати на відрядження - 3,0 тис. грн. За кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток інфраструктури було придбано комплект футбольної форми та стіл тенісний на загальну суму 17,8 грн.     

Видатки на утримання  та розвиток інфраструктури доріг

За КФКВ «Видатки на утримання та розвиток інфраструктури доріг» в 2017 році було заплановано по загальному фонду 66,8 тис. грн., за 12 місяців 2017 року видатки на проведення робіт пов’язаних з будівництвом, реконструкцією та ремонтом доріг по загальному фонду склали 66,8 тис. грн., в т.ч. на поточний ремонт доріг - 59,4 тис. грн. , за дослідження та розробку схем -7,4 тис. грн.

Славутському Райавтодору в 2017 році були перераховані кошти в сумі 300,0 тис. грн.

По спеціальному фонду за рахунок  «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури територіальним громадам»  касові  видатки проводились  в сумі 1 390,4 тис. грн., в т.ч. капітальний ремонт дороги по вул. Польова с. Малий Правутин – 894,2 тис. грн. та капітальний  ремонт дороги по вул. Партизанська  с.  Кутки - 496,2 тис. грн.

Капітальні касові видатки, які проводились за кошти місцевого бюджету в    сумі 1 324,6 тис. грн. були  спрямовані на:  

  • капітальний ремонт  дороги с. Бесідки вул. Корецька- 664,6 тис. грн.
  • за виготовлення проектів -18,4 тис. грн.
  •  капітальний ремонт  дороги с. Берездів вул. Набережна – 621,8 тис. грн.
  • за експертизи  -9,6 тис. грн.                                                                                                                                          
  • за технічний нагляд  с. Бесідки вул.Корецька-10,3 тис. грн.

Надання державного цільового кредиту індивідуальним сільським забудовникам

 За КФКВ 0118106 «Надання державного цільового кредиту індивідуальним сільським забудовникам» на співфінансування за програмою Берездівської сільської ради на підтримку індивідуальних сільських забудовників на 2012-2016 роки було виділено кошти в сумі 19,0 тис.  грн., з них 19,0 тис. грн. на надання власне кредиту.  Завдяки цьому одна сім’я  отримала кредит на цю суму та покращила свої житлові умови.

Запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури в сумі 173,9 тис. грн. придбано обладнання – радіоприймачі «KIPO», система голосового оповіщення, 5 комплектів спецформи для пожежників.

Резервний фонд

Кошти резервного фонду створеного для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха не витрачались. Залишок асигнувань  станом на 01.01.2018 року становить 50,0 тис. грн..

Місцева пожежна охорона

Чисельність працівників Берездівської місцевої пожежної охорони становить 13 чоловік (12,5 ставок), а саме: начальник, головний бухгалтер  (0,5 ставки) та 11 пожежників.

Берездівська МПО в 2017році була профінансована на суму 829,8тис.грн.

По загальному фонду було витрачено 676,2 тис. грн., а саме:

- для забезпечення виплат з заробітної плати в сумі -523,6 тис.грн., нарахування -115,2тис.грн.;

- запасні частини на автомобіль – 4,5 тис. грн. (сітка всмоктувальна СВ-80, акумулятор, автолампа, замок запальний, свічі);

- закупівля  паливо-мастильних матеріалів на суму 23,3 тис. грн.;

- канцелярські вироби та періодичні видання 1,3 тис. грн.;

- інструменти, прилади та інвентар - 4,0 тис. грн.;

- оплата за спожиту електроенергію - 2,1тис. грн;

- виготовлення ключів для електронної звітності та за консультаційні послуги -1,2 тис. грн.

- витрати на відрядження -1,0 тис. грн

По спеціальному фонду  фінансування було проведено на суму 153,6 тис. грн. на придбання основних засобів (двигун без КПП Д245.30Е2-180Н (Євро-2)(ММЗ)) з метою економії паливо-мастильних матеріалів).

Житлово-комунальне господарство

 По КВК 0116020 «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги» планувалося виділити 746,7 тис. грн.. за загальним фондом, в свою чергу профінансовано видатків на суму 619,9 тис. грн. дані видатки пов’язані з поточними витратами на функціонування КП «Берездів», а саме: на придбання  запасних частин  - 12,0 тис. грн.,   на придбання паливно-мастильних матеріалів – 17,7 тис. грн., на придбання цементу, бетону та бетонних виробів витрачено – 69,7 тис. грн., канцелярських товарів на суму -3,0 тис. грн., електричних товарів - 19,1 тис. грн., інструментів - 22,1 тис. грн, господарських товарів на суму - 20,2 тис. грн., на заробітну плату працівникам - 355,6 тис. грн., нарахування на заробітну плату - 78,2 тис. грн., відрядження - 2,3 тис. грн., на послуги витрачено 20,0 тис. грн.

Охорона та раціональне використання земель

По спеціальному фонду проводились в 2017 році касові видатки в сумі 12,7 тис. грн. - це оплата послуг за виготовлення проектів земельних  ділянок для створення громадських пасовищ за межами населених пунктів на території Берездівської сільської ради.

Соціальний захист

За 2017 рік Берездівським територіальним центром соціального обслуговування отримано фінансування по загальному фонду з місцевого бюджету на суму 1 575,67 тис. грн.

В 2017 році в територіальному центрі працювало 28 осіб, протягом року звільнено було – 1 особу, та прийнято на роботу – 2 особи. Середня чисельність територіального центру склала 27 осіб. На кінець року вакантні 2 посади. Місячна середня заробітна плата по установі склала – 3,78 тис. грн. (середня заробітна плата соціального робітника – 3,29 тис. грн.) З загального фонду виплачено заробітної плати на суму 1225,4 тис. грн. , нарахування на фонд заробітної плати з ЄВС склали – 270,4  тис. грн.

На 01.01.2018 р.  територіальним центром виявлено та обслуговується 421 особа,  з них 303 – одиноких непрацездатних громадян, які обслуговуються безоплатно, та 118 непрацездатних громадян, що проживають самотньо та  отримали платних послуг на загальну суму 23 948,92 грн. Директором терцентру та завідувачами відділень систематично проводяться перевірки роботи соціальних робітників, контролюється якість надання соціальних послуг. У терцентрі база даних - електронна картка одинокого підтримується в актуальному режимі. Всі зміни вносяться до бази даних вчасно і в повній мірі. На кожну особу, яка обслуговується, заведено особову справу (на паперових носіях) згідно вимог постанови КМУ №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Стовідсотково сформована електронна та паперова база даних щодо соціального обслуговування. В звітному році нові види соціальних послуг не запроваджувалися.

В 2017 році придбано обладнання та інвентарю на суму 4,3 тис. грн., будівельних матеріалів для поточного ремонту приміщення – 1,3 тис. грн., зап.частин до обладнання – 2,81 тис. грн., канцелярських товарів – 6,22 тис. грн., матеріалів – 4,03 тис.грн., передплата журналів – 1,14 тис. грн. Оплачено послуг на суму 8,2 тис. грн., в тому числі: заправка та ремонт офісної техніки – 4,89 тис. грн., послуги протипожежного спостереження – 1,66 тис. грн., використання сервісу електронної звітності – 0,55 тис. грн., та послуги інтернетзв’язку  - 1,1 тис. грн. Витрати на відрядження склали – 650 грн. Витрати на опалення (відшкодування газу ЦП МСД) – 47,72 тис. грн.

Для соціальних робітників у 2017 році будо закуплено ручні коси на суму 846 грн., бензопилу Штіль М026 та комплектуючі до неї на суму 15 565 грн.

Працівники терцентру брали участь у Третьому конкурсі мікрогрантів, який проводився Громадською ініціативою Романа Мацоли « Інститут солідарності громад» та виграли грант, завдяки якому придбано обладнання та витратні матеріали для масажного кабінету на загальну суму  25 279  грн.

У 2017 році налагоджена співпраця з благодійним фондом «Фармварта». В рамках програми «Безкоштовна аптека» 260 підопічним терцентру було надано безкоштовні ліки та медичні препарати на загальну суму 97 467 грн.

В територіальному центрі за сприяння небайдужих громадян та персоналу терцентру продовжує функціонувати кімната дарованих речей.

За 2017 рік надано платних послуг на суму - 20,58 тис. грн. (доходи спеціального фонду установи), з яких виплачено надбавки до заробітної плати соціальним робітникам на суму – 6,37 тис. грн. (нарахування ЄСВ склали – 1,4 тис. грн.)

Протягом 2017 року територіальним центром отримано субвенційних коштів на  придбання основних засобів на суму 25,0 тис. грн., на які було придбано: турманієвий килимок для масажного кабінету – 12,65 тис. грн. та бензопилу вартістю 12,35 тис. грн.

Станом на 01.01.2018 року на балансі територіального центру рахується основних засобів на суму 136,67 тис. грн., залишки запасів вартістю 10,91 тис. грн. та залишки коштів на спеціальному рахунку терцентру – 20,84 тис. грн.

Видатки на соціальний захист населення та соціальне забезпечення згідно Програми соціального захисту населення територіальної громади по загальному фонду сільського бюджету склали 75,5 тис. грн., з них: виплати на  подарунки жителям громади, яким виповнилось 90, 95 чи 100 років – 8,8 тис. грн.; оплата послуг -1,2 тис. грн.; інші видатки на соціальний захист населення – 65,5 тис. грн. в т.ч. (виплати малозабезпеченим верствам населення (матеріальна) – 6,6 тис. грн.;  матеріальна допомога учасникам АТО – 43,0 тис. грн, на лікування  – 10,9 тис. грн., на поховання - 5,0 тис. грн.

Загальна характеристика матеріально-технічної бази ТЦСО задовільна.  Рішенням сесії Берездівської сільської ради  №06 від 05.12.2017 р. терцентру передано автомобіль ГАЗ -32213, державний реєстраційний номер 052-35 ХІ, мікроавтобус.  На даний час триває процес переобладнання та перереєстрації автомобіля.   Планується впровадження мультидисциплінарного підходу з надання соціальних послуг.

Соціальна робота із сімями, дітьми та молоддю

Соціальну роботу із сім’ями, дітьми та молоддю на території Берездівської ОТГ проводять фахівці із соціальної роботи сільської ради (3 штатних одиниці на 27 населених пунктів) та створений в 2017 році відділ праці та соціального захисту (1 посадова особа).

Основною метою їх діяльності є:

 - здійснення соціальних заходів, спрямованих на вихід сімей із складних життєвих обставин, які вони не в змозі самостійно подолати;

- здійснення підтримки сімей, які опинились в складних життєвих обставинах;

- здійснення соціального супроводу різних категорій сімей;

- надання консультацій з питань виховання дітей в сім’ї, догляду за дітьми;

- сприяння в оформленні державних допомог, надання гуманітарної допомоги з різних джерел;

- допомога соціально-неадаптованим сім’ям у набутті навичок відповідального батьківства;

 - запобігання вилученню дітей із сімей.

У вирішенні проблемних питань фахівці із соціальної роботи долучають й голову сільської ради, старост сіл, депутатів, громадськість, службу у справах дітей Славутської райдержадміністрації, кримінально-виконавчу інспекцію.

Протягом 2017 року було виявлено та охоплено соціальною роботою 352 сім’ї, із них 73 проінспектовано вперше, виявлено 63 сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах (у них виховується 198 дітей), 29 сімей знаходяться на обліку як неблагополучні сім’ї (у них виховується 112 дітей), 1 сім’я знята з обліку із позитивним результатом. Маємо 12 сімей, в яких виховується 92 дитини, на соціальному супроводі; 2 сім’ї зняті з обліку неблагополучних сімей із позитивним результатом. Нажаль 3 сім’ї були позбавлені батьківських прав відносно 10 малолітніх дітей, котрі влаштовані до сімей опікунів, та у будинки сімейного типу (позитивний результат, що жодна дитина не потрапила до дитячого будинку). Одна дитина повернена у сім’ю із будинку-інтернату, після того як батьки пройшли реабілітацію та лікування від алкогольної залежності.

Так, протягом минулого року було 18 звернень щодо вчинення насильства в сім’ї, одна особа була взята під соціальний супровід, одна сім’я була відправлена до психолого-реабілітаційного центру.

Надається соціальна підтримка 104 особам, учасникам АТО, 6 сім’ям внутрішньо переміщених осіб, 3 особам які відбули покарання, 1 особі умовно засудженому. Фахівці із соціальної роботи (ФСР) працюють із дітьми-сиротами, та дітьми позбавленими батьківського піклування (таких діток у нас 17), особами із числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, які досягнули 18-річного віку – 5 осіб, дітьми з особливими потребами - 39 осіб.

Відповідно до повідомлень із старостатів та приватних осіб, було здійснено перевірку цільового використання допомоги та створення належних умов для повноцінного виховання дітей у 62 сім’ях. За результатами перевірки підготовлено подання щодо припинення виплати допомоги для 1 сім’ї.

ФСРами були проведені в 2017 році такі заходи:

  • бесіди щодо попередження жорстокого поводження із дітьми.
  • розповсюдження брошур “Стоп насильство”, “Молодь обирає здоровий спосіб життя”.
  • проведені бесіди щодо протидії торгівлі людьми.
  • за сприяння керівництва та колективу Горицького НВК та в його приміщенні була проведена цікава вистава для дітей з особливими потребами, дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Всі діти були нагороджені призами та солодкими подарунками, на придбання яких сільською радою було виділено 7000,00  грн.

Рішенням 25 сесії Берездівської сільської ради 7 скликання від 13.11.2017 року створено відділ праці та соціального захисту населення. На сьогоднішній день цим відділом за місцем реєстрації заявників (в старостатах) та с.Берездів приймаються, перевіряються та передаються в УСЗН Славутської РДА документи для призначення:

  1. Державної допомоги сім’ям з дітьми:
  • допомога у зв’язку з вагітністю та пологами.
  • одноразова допомога при народженні дитини.
  • допомога на дітей одиноким матерям.
  1. Державної соціальної допомоги на догляд (щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним).
  2. Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
  3. Субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.
  4. Субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних послуг.
  5. Допомоги на поховання.

Робота фахівців із соціальної роботи проводиться щоденно і планово.

Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму

В 2017 році у відділі відбулися кадрові зміни: Стецюк В.С. - призначено начальником відділу, Мурчук Т.А. переведено методистом з основних дисциплін, Семенюк Н.М. , Корсун Т.О. призначено методистами з питань культури на 0.5 ставки.

Атестаційною комісією відділу, яка була створена 15.09.2016 року, в 2017 році атестовано 41 педагогічний працівник закладів освіти сільської ради, 1 керівник ЗНЗ та 2 заступники директорів ЗНЗ. Для 32 педагогів Берездівської сільської ради у 2017 році було організовано курси підвищення кваліфікації при Хмельницькому обласному  інституті післядипломної педагогічної освіти.

Наші педагоги брали участь в Ярмарці педагогічних ідей «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування». Переможцями стали:

  • вихователь ДНЗ Манятинська філія  - Вознюк  Н.П. – ІІІ місце;
  • вчителі початкових класів: Горицького НВК - Панасюк Л.М., Малоправутинського НВК -  Фукс Ю.Ф. - ІІІ місце;
  • вчитель англійської мови  Берездівського НВК – Ільчук О.М. – ІІІ місце;
  • вчитель Берездівського НВК – Максимчук О.Г. – І місце в номінації «Управлінська діяльність».

Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації №40-од від 31.01.2017 р. «Про моніторинг щодо визначення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів», наказу відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Берездівської сільської ради «Про підготовку та проведення моніторингу якості знань учнів у 4, 9, 11 класах навчальних закладів Берездівської сільської ради» від 20.02.2017 року №05/2017-н/од було проведено моніторинг якості знань серед учнів 4, 9, 11 класів навчальних закладів Берездівської сільської ради з української мови та математики у 4 класах, історії України та математики у 9 класах, української мови, історії України та математики у 11 класах.

Найвищий якісний показник навченості  за результатами моніторингу з історії України у 11 класах показали учні Манятинської філії Опорного закладу – Малоправутинський НВК середній бал – 5,8 (директор Чуб З.Є.). Найнижчий - учні Опорного закладу  - Берездівський  НВК середній бал – 3,8 (директор Матусець М.В.).

Найвищий якісний показник навченості за результатами моніторингу з української мови у 11 класах показали учні Опорного закладу – Горицький  НВК  середній бал – 8,5 (директор Романчук В. Р.), а найнижчий - учні Опорного закладу - Малоправутинського НВК середній бал – 5,0 (директор Чуб З. Є.).

Найвищий якісний показник навченості  за результатами моніторингу з математики у 11 класах показали учні Опорного закладу – Горицький  НВК середній бал – 6,2 директор Романчук В. Р.). Найнижчий - показали учні Опорного закладу Мирутинський НВК  середній бал – 3,2 (директор Мосіюк В.М. ).

ЗНО з математики у формі ДПА у 2017 році складало 25 учнів, що становить 36 % від загальної кількості випускників. Найвищий показник навченості з математики в учнів Опорного закладу – Горицький НВК -76%. 9 випускників склали ЗНО  на початковому рівні, що становить 12,5%; 13 учнів склали на середньому рівні, що становить 18%; 3 учні – на достатньому рівні, що становить 4%; 1 учень – на високому рівні, що складає 1,4%. Якість знань з математики за підсумками ЗНО  становить – 16%, а за підсумками річного оцінювання 84%.

ЗНО з української мови складало 72 учні,що становить 100%. На початковому рівні написали 15 учнів, що становить 21%; на середньому рівні – 38 учнів, що становить 53%; на достатньому рівні – 15 учнів, що становить 21%; на високому рівні - 4 учні, що становить 7%. Якість знань з української мови становить  за підсумками ЗНО –  26%, а за підсумками річного оцінювання – 59%.

ЗНО з історії України складало – 65 учнів, що становить 90%. На початковому рівні склали 9 учнів, що становить 12,5%; на середньому рівні – 42 учні, що становить58%; на достатньому –  10 учнів, що становить 14%; на високому – 4 учні, що становить 7%. Якість знань з історії України за підсумками ЗНО становить 22%, а за підсумками річного оцінювання 42%.

Результати ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад засвідчили, що в багатьох навчальних закладах Берездівської сільської ради  приділяється належна увага викладанню основ наук, поглибленому вивченню базових дисциплін, індивідуальній роботі із здібними учнями, формуванню творчої особистості, розвитку критичного мислення.

Значна частина учасників олімпіад виявила ґрунтовні знання теорії, вміння застосовувати їх  в стандартних і нестандартних умовах, давати правильне теоретичне обґрунтування отриманим результатам.

Всього в ІІ етапі приймало участь 56 учнів. Призові місця отримало -16, що становить 20%.

У ІІ етапі  VІ  Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка брали 12 учнів закладів освіти, призове місце виборола учениця Дяківської філії  Опорного закладу - Мирутинський навчально – виховний комплекс, - Ковальчук Марія (ІІІ місце).

Переможцями ІІ (районного) етапу  ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед учнів  5-11 класів  стали 4 учениці Сьомаківської філії Опорного закладу - Берездівський навчально – виховний комплекс, одна отримала ІІІ місце в обласному  етапі.

В конкурсі рефератів «Атомна енергетика і ми» в місті Києві учениця 11 класу Опорного закладу - Берездівський навчально – виховний комплекс «дошкільний - навчальний заклад – школа І –ІІІ ступенів» Стецюк Оксана виборола ІІІ місце та цінний подарунок планшет.

В 2017 році огляд художньої самодіяльності «Дитячий барвограй» було проведено на базі Малоправутинського НВК. В огляді брали участь 105 учасників з 12 навчальних  закладів. В обласному огляді-конкурсі брало участь 25 учасників. Журі відзначили номери художньої самодіяльності: гумор Іллі Стаканчука (Великоправутинський НВК), художнє читання Пасечник Яни (Берездівський НВК), духовий оркестр Брездівської дитячої школи мистецтв, композиція «Лісова казка» (гурток «Сучасна лялька»,  Хвощівський НВК, керівник Семенюк Н.М. ).

Оздоровлення та відпочинок дітей

В 2017 році на базі 12 закладів освіти сільської ради було організовано відпочинкові табори – 12, наметове містечко, 693 учнів шкіл громади було охоплено відпочинком. За рахунок місцевого бюджету у оздоровчому таборі «Світанок» Ізяславського району оздоровлено 33 учнів закладів освіти Берездівської сільської ради . На це з сільського бюджету було виділено 50 тис. грн.

За рахунок обласного бюджету оздоровлено – 10 учнів: «Лісова пісня» – 2 учні, «Салют» – 4 учні, «Дністровська чайка» – 4 учні. 

Спорт

Берездівською сільською радою проводиться робота з фізкультурно-оздоровчого напрямку,спрямована на досягнення необхідного рівня фізичного розвитку молоді, необхідного рівня фізичного виховання та фізкультурно-оздоровчої роботи.

Протягом 2017 року покращився стан навчально-матеріальної бази в усіх закладах освіти, забезпечені інвентарем на суму 54 тисячі гривень; фінансується 37 годин гурткової роботи спортивного напрямку, зокрема виділені години на розвиток олімпійських видів спорту:

«Джура» - 2 години (Горицький НВК) та 3 години (Малоправутинський НВК);

«Фізкультурно спортивний» - 2 години (Великоправутинський НВК);

«Волейбол » - 2 години, «Футбол» - 2 години, «Баскетбол» - 2 години (Берездівський НВК).

Наші спортсмени приймали участь у різноманітних спортивних змаганнях та вибороли призові місця:

  • 3-місце у зональних змаганнях з футболу на призи клубу"Шкіряний м'яч" сезону 2016 – 2017 років (вікова група WU-11 ( 2006-2007 р.н)), що відбулись 08-09 квітня 2017 р. у м.Полонне
  • 7 місце в обласній спартакіаді серед допризовної молоді (29 квітня  2017 року м.Хмельницький)
  • 3 – місце в зональних змаганнях Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного

фестивалю школярів України «Козацький гарт 2017»  (04 травня 2017 року

м.Староконстянтинів)

  • 2- місце в чемпіонаті області з футболу серед дівчат 2000-2003 р.н. (06 травня 2017 року)
  • 5-місце в змаганнях Всеукраїнського спортивно - масового заходу серед дітей

«Олімпійське лелеченя»  (20 травня 2017 року, м.Хмельницький)

  • 12 – місце в чемпіонаті України з футболу серед дівчат2001-2002 р.н. (20.03.2017 року м.Львів)
  • 9 – місце в чемпіонаті України з футболу серед дівчат 2000-2001 р.н. (23 серпня 2017 року м.Ковель)
  • 11 – місце в чемпіонаті України з футболу серед дівчат 2002-2003 р.н. (21 вересня 2017 року м.Тернопіль)

Вивчення цього питання свідчить про необхідність посилення уваги до збереження та розвитку матеріально-технічної, спортивної бази з боку сільської ради.

Берездівська дитяча школа мистецтв

Учнівський контингент  збережено  - станом на  01/01/2018 р.  контингент складає 93 учні:

- хореографічний клас – 17 учнів

- художній клас – 40 учнів 

- музичний відділ – 36 учнів.

Збережено класи в селах Берездів, Правутин, Ганнопіль.

Випущено – 13 учнів.

Продовжили навчання в ВНЗ мистецького напрямку – 2 учні (Яцюк Анна, Опанасюк Віталій)

До 0 класу за фахом образотворче мистецтво 01/09/2017 прийнято 20 учнів.

До 1 класу за музичним напрямком 01/09/2017 прийнято 6 учнів.

Проведено поточний ремонт приміщення на суму 1200 грн.

Придбано в 2017 році: баян «Етюд»,  бас-гітара, акустичні колонки, канцелярське приладдя.

Колектив школи, учні є активними учасниками заходів в громаді та за її межами. В 2017 році заклад відзначив свій ювілей – 25 років. Зразковий духовий оркестр отримав 1-е місце в обласному Огляді-конкурсі духових Оркестрів ПСМНЗ та позашкілля.

Заклади культури

У 2017 році  функціонувала мережа з 17  закладів культури  клубного  типу  до  якої входили:

 6 – сільських будинків культури;

11 – сільських клубів.

Протягом  2017 року в клубних установах проведено масових заходів – 232, (відвідувачів на них було – 13 765 чол.), з них заходів для дітей – 34 ( кількість відвідувачів – 2517 чоловік).Тематика проведення масових заходів пов’язана із відзначенням державних, професійних, релігійних свят, свят за народним календарем.

На протязі 2017 року в закладах нараховувалось 2 любительських об’єднання, в яких приймали участь 18 учасників, з них дитячих —1, кількість учасників — 8 чоловік.

Добре працювали любительські об’єднання в клубних установах: Берездівському сільському будинку культури – любительське об’єднання «Бісеринка», яке об’єднує в собі 6 любителів вишивки з використанням бісеру (керівник Надія Василівна Прилуцька). Учасники об’єднання неодноразово приймали участь  у виставках робіт декоративно-прикладного мистецтва.

Планомірно і організовано проводилась робота з кадрами та організаційно - методична робота. У 2017 році проведено семінари – практикуми :

  • «Робота любитеських об’єднань та клубів за інтересами»;
  • «Методика підготовки масового заходу».

Мережа публічних бібліотек  у Берездівській ОТГ становить 15 бібліотек. На кінець 2017 року 4 бібліотеки громади  призупинили свою діяльність:  Малоправутинська бібліотека приєднана до шкільної бібліотеки Малоправутинського НВК, Піддубецька,  Печиводська та Мухарівська  бібліотеки - через відсутність працівників. На 1.01.2018 р по ОТГ працюють 10 працівників бібліотек.

Основні показники роботи бібліотек у 2017 році: користувачів  - 4110,  в тому числі дітей  - 1003. Видача документів в бібліотеках складає 78 489  примірників. Протягом року бібліотеки ОТГ відвідали 30763  користувачів.

За 2017 рік бібліотечні фонди  поповнилися  618  примірниками  документів на суму 41 343,7 грн. З них 464 примірники  складають книги і брошури .

 За минулий рік списано примірників документів: книги та брошури 3014 примірників;  періодичні видання –  264  примірники.

Кількість комп’ютерів в бібліотеках  громади  становить 3 од. та 3 принтери. Доступ до мережі Інтернет мають 3 бібліотеки. Послугами  електронної пошти  користуються 3 бібліотеки.

На базі бібліотеки села Берездів проведено круглий стіл «Історична спадщина Михайла Грушевського». В бібліотеці с. Ставичани було проведено школу сільського бібліотекаря «Бібліотека  в форматі сучасності». Колеги ділилися своїми ідеями, надбаннями, методами та формами роботи, планами та засобами їх втілення.

 У 2017 році  соціокультурна робота ОТГ була спрямована на формування та задоволення  духовних потреб користувачів, всебічний, інформаційний і гармонійний розвиток особистості.

Сектор з питань реєстрації місця проживання

Основні завдання сектору:

- здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

  • здійснює передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру;
  • забезпечує у межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

-здійснення обміну відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до населеного пункту Берездівської сільської ради в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

  • подання органам Державного реєстру виборців відомостей, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців.

Всього за 2017 рік місце проживання по Берездівській ОТГ зареєстрували 417 осіб, з них:

  • діти до 14 років – 137 в т.ч. новонароджених 78;
  • від 14 років – 280 осіб ( з них отримали перший паспорт – 78 осіб).

Знято з реєстрації місця проживання 240 осіб, з них:

  • діти до 14 років – 55;
  • від 14 років – 185 осіб.

Протягом 2017 року до Славутського РС УДМС України у Хмельницькій області подано 101 відомість про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання громадян.

До Славутського відділу статистики подано 4 відомості про міграцію населення.

Також до Славутського Державного реєстру виборців подано 36 відомостей, що стосуються реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та інформації про осіб, яким виповниться 18 років.

Ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників  Берездівської сільської ради

  1. На військовому обліку Берездівської сільської ради у 2017 році перебувало 1064 військовозобов’язаних (з них 23 офіцери і 47 жінок) та 156 призовників.
  2. У районний військовий комісаріат надіслано 86 повідомлень про зміну облікових даних призовників та військовозобов’язаних.
  3. Проведено оповіщення призовників на вимогу Славутського ОМВК про їх виклик до військового комісаріату в рамках весняного та осіннього призову на строкову службу.
  4. У січні проведена приписка юнаків 2000 року народження до призовної дільниці Славутського ОМВК.
  5. Здійснено щорічну звірку карток первинного обліку з картотекою Славутського ОМВК.

Юридична робота

Основним завданням головного спеціаліста з юридичних питань Берездівської ОТГ є організація правової  роботи, спрямованої на правильне застосування та неухильне дотримання актів діючого законодавства України.

За звітній період юрист здійснював представництво сільської ради у 117 судових засіданнях з розгляду справ, відповідачем в яких являлась Берездівська сільська рада. Переважна більшість із цих справ стосувались майнових питань.

 Одне судове засідання відбулося в Нетішинському міському суді, два судових засідання відбулося в Полонському міському суді, решта судових засідань відбулись в Славутському міськрайонному суді.

В 2017 році було підготовлено 6 письмових претензій щодо невиконання договорів контрагентами по закупівлях  товарів та наданню послуг в результаті яких спірні питання було врегульовано мирним шляхом. 

Також на протязі року здійснювався контроль за виконанням умов договорів оренди нерухомого майна, земельних ділянок відповідно до обов’язків.

 Головним спеціалістом з юридичних питань Берездівської  сільської ради постійно проводиться аналіз відповідності до чинного законодавства документів правового характеру сільської ради, а також робота щодо усунення виявлених порушень.

Регулювання земельних ресурсів

За звітний період 2017 року  Берездівською сільською радою прийнято 284 рішення  у сфері земельних відносин.

З метою забезпечення реалізації права на землю громадян та суб’єктів господарювання, відповідно до підготовлених проектів рішень сільської ради за період січень – грудень 2017 року:

  • надано дозвіл на виготовлення документації із землеустрою щодо посвідчення права власності на земельні ділянки для обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд та ведення особистого селянського господарства 37 громадянам;
  • задоволено заяви 44 громадян щодо вилучення земельних ділянок;
  • затверджено 203 особам технічну документацію щодо посвідчення та передачі у власність земельні ділянки;
  • прийнято і розглянуто 4 скарги громадян щодо порушення меж земельних ділянок.

В 2017 році подано Головному управлінню Держгеокадастру у Хмельницькій області (з урахуванням вимог державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок із земель державної власності сільськогосподарського призначення з метою передачі в комунальну власність для створення громадських пасовищ в населених пунктах сільської ради. З них уже погоджено 3 проекти, на погодженні знаходяться 14 проектів, виготовляється 18 проектів.

З січня 2017 року 65 учасників АТО, які є жителями сіл Берездівської сільської ради, отримали земельні ділянки у власність та передали їх в оренду.

Основними орендарями по громаді є ТОВ «Акріс Агро», Агро XXI, СФГ «Манятин»,  ФГ «Світанок»,  СТОВ «Бесідки»,  ФГ «Бесідки»,  ФГ «Обрій»,  СФГ «Клепачі»,  ФГ «Берездів»,  СВК «Маяк», ФГ «Сьомаки», СФГ «Легенда», ТОВ «Горинь Агро», «Надія Агро», ТОВ «Надія Агро+», ФГ «Земля і воля», ПП «Екоагроплан-Плюс».

Станом на 01.01.2018 року є діючими 8 договорів оренди невитребуваних земельних часток (паїв) на території сільської ради, 9 договорів на стадії перезаключення.

Протягом 2017 року систематично проводилась робота щодо виявлення суб’єктів господарювання, які використовують земельні ділянки без правовстановлюючих документів та вживались відповідні заходи передбачені чинним законодавством для оформлення землевпорядної документації та правовстановлюючих документів.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь